Deutschland online bookmaker http://artbetting.de/bet365/ 100% Bonus.

Download Template Joomla 3.0 free theme.

تقدیر و حمایت دبیران هیات امنا و روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی از سیاست های دکتر میرزاده

payesh9دبیران هیات امنا و روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر، ضمن تبریک انتخاب دکتر میرزاده به عنوان رئیس انجمن بین المللی آسایهل، مراتب حمایت خود از سیاست ها و برنامه های ریاست دانشگاه آزاداسلامی در راستای ارتقای جایگاه علمی و دانشگاهی کشور را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در ابتدای نهمین نشست هماهنگی و پایش امور استان ها که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، به نمایندگی از دبیران هیات امنا و روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی، از تلاش های شبانه روزی دکتر میرزاده و معاونان برای استمرار حرکت رو به جلوی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

دکتر نیازآذری ضمن ابلاغ حمایت و پشتیبانی روسای واحدها از دکتر میرزاده و برنامه های ایشان، اظهار داشت:

دین محوری، ولایت مداری و قانون گرایی دکتر میرزاده همراه با تلاش خالصانه و دلسوزانه در جهت توسعه دانشگاه آزاد اسلامی قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به بحران های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: رقبای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علمی و پژوهشی قادر به رقابت به این دانشگاه نیستند و به همین دلیل به روش های غیرعلمی متوسل می شوند که با رفتارهای اخلاقی مغایرت دارد.

وی در پایان تاکید کرد: روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با انگیزه و نشاط به فعالیت برای توسعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی و کشور ادامه خواهند داد.

در متن لوح دبیران هیات امنا و روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«استاد فرهیخته جناب آقای دکتر حمید میرزاده

رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب شایسته و غرورآفرین جنابعالی به عنوان ریاست انجمن بین المللی آسایهل که نشأت گرفته از سوابق درخشان علمی، سیاسی، اعتقادی و مدیریت جهادی شما در عرصه های مختلف اجرایی و دانشگاهی خصوصاً خدمات ارزنده و تحولات بزرگ شما در دانشگاه آزاد اسلامی است را تبریک عرض می نماییم.

بی شک دستاوردهای ارزشمند دوران مدیریتی جنابعالی در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که نمونه بارز آن توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه فعالیت های دانش بنیان، افزایش سطح کمی و کیفی آموزش و پژوهش و هدایت کلیه واحدهای دانشگاهی در این جهت و نیز ارتقای جایگاه علمی و دانشگاهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصاً مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی رقم زد.

اینجانبان به نمایندگی از روسا، معاونان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور این موفقیت بزرگ را به حضرتعالی، جامعه علمی کشور و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است با توکل و استعانت از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و حمایت های آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی توفیقات روزافزون شما را در رشد و شکوفایی علمی و آموزشی کشور، تحقق آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی، ارتقای جایگاه علمی کشور و دانشگاه، تحقق سند چشم انداز و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای جهانی سازی آموزش عالی، توسعه ارتباطات و جذب دانشجویان بین المللی، توسعه زبان فارسی و توسعه مبانی اسلامی شاهد باشیم.

با آرزوی توفیق الهی

دبیران هیات امنا و روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی»

شایان ذکر است متن لوح تقدیرنامه توسط دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قرائت شد.

شما اینجا هستید: خانه اخبار و رويدادها تقدیر و حمایت دبیران هیات امنا و روسای مراکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی از سیاست های دکتر میرزاده